söndag 30 november 2014

Jättebönan

VI HAR FÅTT EN JÄTTESTOR INNEBOENDE DET ÄR DÄRFÖR JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER. JAG HAR INTE TALAT OM DET INNAN FÖR DET VAR EN CHOCK NÄR HAN KOM TILL OSS FÖR ETT PAR MÅNADER SEN. LÅT MIG PRESENTERA JÄTTEBÖNAN ELLER BÖNTRUBADUREN ÄVEN KALLAD!!!! SÅHÄR STOR ÄR HAN:

HUR MÅNGA PEPPARKAKOR HAR HAN KNAPRAT I SIG I SINA DAR??

I början när jag inte kände honom lyfte han sin tass över mig och sa KROSSAAAA med mörk basröst men då brottade jag ner honom! Han sa sen att det bara var på skoj!! Han tar lång tid på sig i badrummet annars är det okej att bo med honom. Han är bra att ha som livvakt till exempel.

Han kan även spela gitarr och han är lika stor som en gitarr.

2 kommentarer:

Antimobbningsbyrån sa...

VILKEN ROLIG OCH UNDERBAR KOMPIS! FAST HAN FÅR ALDRIG MER SKOJA OCH SÄGA KROSSAAAAAAA, NÅN KAN BLI RÄDD!

Rättvist ska det va! sa...

Här måste förtydligast att Bönan är minst lika rolig och underbar! Så det så.