torsdag 20 januari 2011

Bönan tipsar om vårens största modetrender

Så här ska man se ut i vår! Den främsta trenden är trädgård/tidigt 1900-tal, färgerna ska vara ljusa.





Här har jag på mig en chic liten förklädesklänning med en ficka att förvara exempelvis en pepparkaka att ha som mellanmål i. Praktiskt och snyggt! (Särskilt på mig.) Halmhatten är en snygg accessoar och den får gärna bäras käckt på svaj.




På baler och galamiddagar ska det vara lite färggladare och mer mönster. Min röda hjärtformade galaklänning är i bomull. Det är ute med glansiga och glittriga tyger. Smycken är okej men inte för mycket. Ett äkta vitt diamanthalsband som jag har räcker.




Om man till exempel ska på utflykt i vår kan man ha en maskrosgul kjol och en t-tröja med växter på.

1 kommentar:

Nina sa...

Fantastiskt moderepotage. Jag gillar den lite queera looken. Framför allt blir jag fångad av fotonas estetik, färgskalan och den uttrycksfulla modellen.Hurra!