söndag 21 juli 2013

Småsegt födelsedagskalas

Min kompis Victoria fyllde år förra söndagen och jag var med på firandet på Öland. Bedragarna smög sig också med fast om jag hade vetat det hade jag stoppat dom!

 Vi åkte kortege som vanligt, kungafamiljen envisas alltid att ta fram de där gamla vagnarna

Undersåtarna jublade!

På festplatsen var det en parad av gamla mögliga sång och dans-personer som aldrig tog slut

Det var sövande

Jag och bedragarna råkade somna

Vi bestämde att vi skulle lätta upp stämningen, så vi gick upp och drog några roliga historier

Det tyckte Victoria var det kuligaste på sin födelsedagsfest

Jag ställde sedan upp i karaoketävlingen och vann!

Victoria blev så glad och tackade mig för att jag livat upp hennes trista party

Sen tog det äntligen slut och vi kunde gå hem, och det var en lättnad. Nästa gång måste de bjuda på pepparkakstårta, annars säljer jag min inbjudan!

2 kommentarer:

"Danne" sa...

Och jag tycker att du ska anlitas för planeringen av nästa Victoriadag! Så att det blir rätt från början. Tänker använda mina kontakter och lobba för det.

Anonym sa...

Jag tycker att tre personer är sötare än de andra i vagnen på den första bilden. Gissa vilka?