torsdag 2 januari 2014

Den stora skelettskandalen

Varje år brukar ju jag åka och hälsa på ett gammalt skelett som bor på ett museum. Idag skulle vi dit igen. Vi var glada och förväntansfulla

Men vad är det som har hänt? Biskopen (skelettet var en biskop när det levde) var borta och istället hade de en prinsessutställning!!!!! Fattar dom vad dom har gjort?! Jag fick en chock och det är redan min andra detta år!! Hur kunde de flytta bort skelettet, det har varit där i över 15 år!!!! Min plastmorfar blev så arg att han gick!

Fick gå på kondis som tröst. Det var som vanligt i varje fall. Fast de hade inga semlor i år

Jag fick nöja mig med ett wienerbröd, men det var mer som en bulle faktiskt!!

Fick sitta på en granbock efteråt, det var inte så kul som det ser ut

1 kommentar:

Republikan sa...

Hur kan man byta ut en biskop mot några fåniga prinsessor! Så klart du blev bedrövad. Granbocken ser inte heller glad ut. Men vi får hoppas att biskopen kommer tillbaka!