måndag 30 december 2013

Bönterroristen

På ett paket under granen stod det "God jul bönorna önskar en okänd välgörare." Jaha tänkte jag måste jag verkligen dela en av de dyrbara julklapparna med de andra bönorna. Sen slet jag upp paketet och en terrorist dök upp och det hela gick så snabbt att ingen hann ta en bild. Han var som en tromb och började direkt terrorisera alla, särskilt mig. Jag fick en chock och sa ingenting. Det värsta var att han var smutsig.

Så han fick ta sig ett bad.


Nu när han är ren och inte så gapig som han var när han kom ut ur paketet har jag väl börjat acceptera honom men jag tycker det var en jobbig julklapp att få. Min plastmoster säger att han har haft det tråkigt för han har varit så länge i det där paketet.

Från vänster: Bönterroristen, Marodören, hederliga Bönan och hippie-bedragaren.

Inga kommentarer: