onsdag 4 september 2013

Upptäcktsfärder

Jag gillar att upptäcka saker. Från ett berg (ett av världens högsta) kan jag se långt.

Till exempel ett klätterträd med livsfarliga giftiga blåa bär i.

Här kör jag en cool grävmaskin som jag också hittade

 Jag snodde Skrotnisses vagn


 Jag och en späckhuggare (Splashy) besöker en bunker eller nåt! Splashy har en pistol att försvara sig med men jag behöver ingen för jag har mina klor!!!

Jag kikar in i en läskig övergiven barack. Det kom ljud inifrån den så jag sprang så fort som möjligt därifrån med mina ben

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får aldrig nog av dina äventyr!
(Bönanmissbrukare)

Anonym sa...

Kul att se Bönan springa fort på sina små knubbiga ben.

Linnaeus sa...

Du kan ju nästan allt Bönan men jag tror ändå att du behöver uppdatera dina växtkunskaper. De blå bären är inte alls farliga utan kan bli god saft eller likör efter frysning. Slånbär heter de.

bönan sa...

Knubbiga ben??!! Uppdatera mina växtkunskaper?!