tisdag 11 juni 2013

Bönan på prinsessbröllopet

Jag var hedersgäst på prinsessan Madeleines och herr Chris bröllop i lördags. Så här var det:

Jag fick vara brudnäbb först och hålla upp den enorma slöjan, ett hedersuppdrag sa dom att det var

Men jag hoppade upp på Madeleines axel istället

Fast när vi kom fram fick jag sitta på en egen specialbeställd stol!

Dom sa ja och I will och sen pussades dom i tv. Oanständigt!

När vi åkte kortege började dom jonglera med mig!!
På vägen till festen åkte jag vattenskidor efter båten
Madeleine och Chris drog upp mig ur vattnet med en livboj

Vi tog ett kort på trappen, sen var det fest och vi partade tills alla pepparkakor tog slut fast på festen fick man inte fotografera.

2 kommentarer:

Ellen Rosenkvist, Kampanjen Befria Victoria sa...

Oj så spännande! Med en gäst som du kan inget prinsessbröllop gå helt fel! Grattis herr Chris och prinsessan Madeleine!

Bönandiggare sa...

Bönan, alltid i centrum! Det passar dig. Och oss följare.