tisdag 3 januari 2012

Bönängel


8 kommentarer:

Aspirant klubb 300 sa...

Är det en snöalbatross?

Annika Ivarsson sa...

äter du morötter bönan? det ser ut som om du är hungrig.

Ninur sa...

Årets vinterbild om du frågar mig.

En anonym beundrare sa...

Du är så fin lilla Böna! Och nu har du fått en ny loggabild också. Jättefin! Men vad är det för en jättestor pappersrulle på bilden?

nian sa...

Snyggt typsnitt i loggan.

Karingrisen sa...

Hallå Bönan! Hoppas att du mår bra. Du är väl inte sjuk? Jag tänker mig att du säkert har massor med projekt på gång och kanske svårt att hinna med bloggandet också. Man saknar ijallefall rapporter om dina eskapader här.

bönan sa...

Hej! Jag har ett långt lov för att vila upp mig. När man lever ett hektiskt kändisliv kan det ibland vara bra att bara göra ingenting. Jag förstår att du saknar mig. Jag hoppas att jag snart har vilat upp mig klart. Måste bara slappa lite till och äta massor av pepparkakor.

Anonym sa...

Hej hej! Det här är nog bästa bloggen jag någonsin har läst! Fantastisk! ;D Keep it up, Bönan!