söndag 28 augusti 2011

Bönan på sin hemö

Förra veckan var jag på Gotland och dit åkte jag med färjan där jag kom bort en gång!

Den här resan blev jag inte bön-nappad. Jag hade lyxigt med mycket benutrymme i första klass.

Bra utsikt hade jag också
Men på cyklarna till stranden hade de bara turistklass. Skandal för en böna som jag!
Underdelen av mina sportkläder kan användas som badbyxor


Hit till kiosken gick jag ofta och fick gratis pepparkakor (kändisar behöver aldrig betala)

En badande böna och turister

Jag besökte busken där jag fick en fästing förrförra året
Brun päls är snyggare än grå
Det var rätt trångt på stranden

3 kommentarer:

Rulle sa...

Hihi, jag vill också åka till Gotland! Och ha fina sportkläder. Är de virkade eller stickade?

Nina sa...

hahahaha. Jag älskar Bönan.

Nino sa...

fästingar är läskiga