måndag 11 april 2011

Ge mig korgen

Min plastmorfar fick en korg med vin i present. Han tog ut vinet och gav korgen till hans nalle Lufsen. Lufsen ska få ha den som säng. Orättvist mot mig! Jag kanske också behöver en säng. Ja kanske till och med mer än andra stöddiga nallar som heter nåt på L. Sen kom någon på att vi båda fick plats i korgen. Men Lufsen sa att det var hans säng helt och hållet. Snålt tycker jag! Jag förtjänar den mer. Bara för att han är plastmorfars älsklingsnalle ska väl inte han få allt heller. Förresten tycker jag att sängen var för liten och obekväm. Så han kan väl få korgen då. Jag är ju van vid lyxhotell.

2 kommentarer:

Nina sa...

Men ändå ligger du där och trängs bönan. Det ser ut som att du försöker knuffa ur Lufsen ur korgen. Är det väluppfostrat?

Grattis på födelsedagen pappa, och grattis Lufsen till din fina korg. Den passar dig utmärkt.

bönan sa...

Du är ohyfsad mot mig på min egen blogg! Nu straffar jag dig med att skicka en pepparkaksprutt till dig. ha ha ha!