tisdag 14 september 2010

The Bean

Jag får många erbjudanden att göra filmer eftersom jag är en stor filmstjärna. Jag ju miljonär, så jag måste inte spela in fler filmer, men alla regissörer älskar mig och som lön får jag massor av pengar och pepparkakor. Det är roligt att synas överallt också. Men det kan bli lite jobbigt när man inte kan gå ut och köpa pepparkakor utan att förföljas av reportrar och fotografer.

I alla fall har jag nu gjort en ny film där jag spelar rollen som skurk eller desperado. Det är en hårdkokt vilda västern-film som är mycket spännande. Klicka här för att se filmen. Känsliga små djur varnas för otäcka scener.

1 kommentar:

Rulle (björn) sa...

Oj, först blev jag jätterädd, tur att inget djur blev skadat. Så tufft det ser ut när du blåser bort röken från revolverpipan! Hoppas du fortsätter göra film!